Pokyny pro nákup

  • Pro výběr zboží můžete volit ze dvou možností – vybrat zboží v katalogu (v hlavním menu po levé straně si vyberte požadovanou kategorii a pokračujte příp. výběrem podkategorie), nebo hledáním (ikona lupy na horní zelené liště).
  • Pokud jste se rozhodli vybrané zboží zakoupit, klikněte na tlačítko "Přidat do košíku".Pokud máte zájem o více kusů požadovaného zboží, zadejte do volného pole (před tlačítkem košíku) požadovaný počet.
  • V případě, že kliknete na „Košík“ ( nachází se na horní liště ), zjistíte aktuální stav zboží, které jste si vybrali pro koupi. V Košíku můžete u vybraného zboží měnit stavy či zboží úplně smazat.
  • Před potvrzením objednávky budete nejdříve vybídnuti k přihlášení, nebo registraci do systému. Můžete však v nákupu pokračovat i bez registrace. Po nastavení fakturační a dodací adresy budete přesměrováni na výběr metody dopravy a platby. Po dokončení objednávky Vám přijde potvrzující email.
  • Jestliže jste se rozhodli přihlásit pod ( předem zaregistrovaným ) jménem a heslem, máte možnost sledovat stav objednávky. Tuto funkci najdete v menu Můj účet -> Historie objednávek. Změna stavu objednávky, jako je odeslání, upřesnění, nebo expedice, Vám vždy bude zaslána na Váš e-mail, který jste uvedli při nákupu.

 

Doprava a platba

Doprava zboží je zajištěna kurýrní službou PPL. O stavu zásilky budete informováni emailem. 
Doprava platí pro celou Českou republiku a Slovensko.

Ceník dopravy:

  • Zdarma v ČR - v případě, že hodnota Vaší objednávky přesahuje 3000,- Kč
  • Doprava ČR - poštovné + balné 140,- Kč - při platbě předem
  • Doprava ČR - poštovné + balné 190,- Kč - při platbě na dobírku
  • Doprava Slovensko - poštovné + balné 240,- Kč - při platbě předem
  • Doprava Slovensko - poštovné + balné 290,- Kč - při platbě na dobírku

 

Nevyzvednuté zboží

Za uhrazené zboží pro osobní odběr, které zákazník nevyzvedne do deseti pracovních dnů od uhrazení objednávky, bude kupujícímu naúčtováno skladné.

 

Storno objednávky

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000 má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Podrobné informace naleznete v obchodních podmínkách All4GOLF. Zboží zasílejte na adresu Showroomu:

All4Golf
Kostelecká 860/71, Praha 9 Čakovice

 

Reklamační podmínky

Vyřizování každé reklamace je pro zákazníka často poměrně nepříjemná záležitost. Snažíme celý proces reklamace maximálně zkrátit a vše řešit co možná nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme, společně s našimi dodavateli našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc!

Reklamační formulář ke stažení zde

 

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky ke stažení zde